Dochádzka - samo inštalačný balíček PROFI - S880

NÁŠ TIP
Cena 1 050.00
Dostupnosť: na sklade
Licencia SW na počet zamestnancov:

Cena bez DPH: 875.00
Kód produktu: 00011
Výrobca: Biometric
Záručná doba: 24 mesiacov
KS

Docházkový systém AttendanceProW

Dochádzkový systém je určený na evidenciu dochádzky a spracovanie výstupov z tejto dochádzky priamo v mzdových systémoch. Samotné registrovanie dochádzky je vykonávané na termináloch RFID.

Našim cieľom je automatizované spracovanie údajov zo snímačov a spracovanie dochádzky, zároveň zamedzenie podvodov pri evidencii príchodov a odchodov jednotlivých zamestnancov a s tým súvisiace preplácanie hodín ktoré nie sú oprávnené, čo prináša značnú úsporu v krátkom čase.

 

Medzi hlavné dôvody používania dochádzkových systémov, patrí rýchla a efektívna evidencia, obmedzenie chybovosti pri spracovaní dát. Uľahčenie práce zamestnancovy a hľavne ekonomickému oddeleniu. Jasný prehľad dochádzky je z ďalších faktorov dochádzkového systému, pre ktorý sa naši zákazníci rozhodli používať tento systém.

  • Najvyššia séria dochádzkových terminálov s obrovským 8 palcovým dotykovým displejom
  • Zabudovaná webkamera, ktorá umožňuje zaznamenávať kto použil jednotlivú kartu
  • Kamera je doplnená vysokosvietivými LED diodami pre identifikáciu aj v tme.
  • Elegantný dizajn, jednoduchá inštalácia
  • Terminál má zabudovaný akumulátor (v prípade výpadku prídu zariadenie funguje ešte cca 4hodiny)
  • Podpora sťahovania dát prostredníctvom USB portu v prípade ak miesto inštalácie dochádzky nemá prístup k sieti.

SET obsahuje :

  • Dochádzkový terminál  S 990
  • Dochádzkový Sw Attendance (podľa vybranej licencie)
  • Prístupová karta (podľa vybranej licencie)
  • Inštalačný manuál ( CD )
  • vzdialena  technická podpora (inštalácia, nastavenie, zaškolenie, konfigurácia)

   

Moderný program na evidenciu dochádzky

  • Evidencia presnej dochádzky jednotlivých zamestnancov za mesiac
  • Evidencia presnej dochádzky všetkých zamestnancov za mesiac
  • Celkový odpracovaný čas zamestnanca za mesiac
  • Celkový odpracovaný čas pre oddelenie,odbor za mesiac, rok (podrobný rozpis)
  • Manažment fondov ako (dovolenka, lekár, doprovod ) zistenie online stavu a štatistiky
  • Celkové meškanie zamestnanca za mesiac
  • Mesačnú štatistiky dochádzky
  • Evidenciu stravných lístkov, obedov
  • Každý zamestnanecký záznam môže byť nastavovaný individuálne
  • Podpora dovoleniek, sviatkov a voľna
  • Modul nadčasov, schvalovanie, preplácanie nadčasov
  • Podpora organizačnej čtruktúry funkcia, oddelenie, odbor,
  • Evidencia práce v smenách, cez víkendy sviatky
  • Konto pracovného času celý manažment
  • Denne synchronizované reporty
  • Zaznamenávanie skorších príchodov, skorších odchodov,
  • Automatický generuje mesačné dochádzkové reporty
  • Možnosť zrušenia prístupu stratenej alebo ukradnutej karte za pár sekúnd.
  • Výstup vo formáte Microsoft Excel tj. xls, ktorý umožňuje konverziu na univerzálny formát xlm.
  • Možnosť zadávania základných ako aj osobných údajov o zamestancoch:
  • Denne, mesačné ako aj individuálne reporty
  • možnosť zamestnancov sledovať si dochádzku cez web,
  • pružná, pevná, pohyblivá, voľná zmena,odpracované hodiny, saldo,
  • generovanie salda, nadčasov, priradenie zmien skupinám i jednotlivcom
  • rýchle týždenné či cyklické generovanie zmien,
  • evidovanie sviatkov, vytvorenie viacerých kalendárov pre jednotlivcov alebo skupiny

Prepojenie so MZDOVÝM SYSTÉMOM - EXPORT do PAM

Program umožňuje pohodlne preniesť spracovanú dochádzku do Vášho personálneho a mzdového systému.

Momentálne podporované systémy sú:

Athos, Codex, Gora, Geo, Garis, Helios, Orange, Human, Karat, Kros, Olymp, Magma, Optimal,ERP, Microsoft,Dynamics,NAV,MRP,Noris,Perm 3,PreCeS,WISP,Prytanis,SAP,Softip,Sunsoft,TeamSoft,

UKÁŽKY SOFTVÉRU ATTENDANCE PRO W

 WEB ROZHRANIE

Náš dochádzkový systém umožňuje zamestnancom prostredníctvom web rozhrania kompletne prezerať a spravovať svoju dochádzku pomocou internetového prehliadača. Web rozhranie je navrhnuté pomocou najnovších technológií to zaručuje maximálnu kompatibilitu, vrátane prenosných zariadení ako sú smartfón a tablet. Rozhranie sa automaticky prispôsobuje podľa zariadenia.

Funkcie rozhrania:

  • Prehľad dochádzky, export do PDF
  • Vkladanie prístupov – vhodné pre pracovníkov ktorý majú Home Office
  • Prezeranie svojich vlastných prístupov
  • Prezeranie stavu fondov a ich zostatkov – dovolenka, PN, OČR a iné
  • Prehľad prítomnosti ostatných zamestnancov
  • Žiadosti o dovolenku a iné prerušenia, prehľad ich stavu schválenia
  • Iné veci podla zvolených modulov, napríklad objednávanie stravy, schvaľovanie návštev

Každá funkcia sa dá povoliť konkrétnym zamestnancom, je k dispozícii kompletný manažment oprávnení

 

UKÁŽKY WEB ROZHRANIA

  

 






Doporučujeme zakúpiť spolu s tovarom